Jesteś tutaj

WIRTUALNA CENTRALKA

Sprawne kierowanie połączeń do poszczególnych działów, możliwość nagrania automatycznego powitania i dowolnych zapowiedzi głosowych, wybór jednej z opcji kontynuacji połączenia – to tylko niektóre z usług Wirtualnej Centralki. Sprawdź sam!

Potrzebujesz sprawnego systemu telekomunikacyjnego w swojej firmie? Stawiasz na wysoką jakość obsługi klienta? Ważny jest dla Ciebie profesjonalny wizerunek przedsiębiorstwa? A dodatkowo, chciałbyś mieć to wszystko bez kosztownych inwestycji?

Skorzystaj z Wirtualnej Centralki FreecoNet i zadbaj o najwyższą jakość obsługi klienta!

Wirtualna Centralka to szereg usług umożliwiających kreowanie automatycznego powitania oraz interaktywną obsługę osoby dzwoniącej.  Dzięki Wirtualnej Centralce będziesz mógł m.in.

  • Nagrać dowolny komunikat głosowy, informujący np. o godzinach pracy biura, który usłyszą Twoi klienci dzwoniący po godzinach pracy firmy,
  • sprawnie i szybko przełączać klienta do odpowiednich działów,
  • umożliwić osobie dzwoniącej wybór jednej z dostępnych opcji kontynuacji połączenia telefonicznego,
  • …i wiele innych!

 

Wirtualna Centralka to zaawansowane rozwiązanie FreecoNet, na które składa się wiele elementów:

  • Transfery połączeń – łatwe i sprawne przełączanie połączeń. Klient dzwoniąc na główny numer firmowy podczas jednego połączenia może zostać przełączony do odpowiedniego działu. Wszystko w zaledwie kilka sekund!
  • Synteza mowy - zastosowanie tego rozwiązania umożliwia kreowanie dowolnych zapowiedzi głosowych bezpośrednio poprzez wpisywanie ich z klawiatury komputera. System odczytuje wpisany komunikat i zamienia go na profesjonalne nagranie dźwiękowe. We FreecoNet wykorzystywany jest polski syntezator mowy IVONA Software. 
  • Menu - umożliwia osobie dzwoniącej wybór jednej z dostępnych opcji kontynuacji jej połączenia telefonicznego. Wybór dokonywany jest po wysłuchaniu komunikatu (instrukcji) i naciśnięciu odpowiedniego klawisza na klawiaturze telefonu. Przykładowy komunikat to: „…jeśli chcesz połączyć się z Działem Administracji – wybierz 1, z Działem Sprzedaży – wybierz 2, z Działem Marketingu – wybierz 3…”.
  • Warunek – umożliwia przełączenie osoby dzowniącej w różne miejsca w ramach Wirtualnej Centralki lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków). Dzięki zastosowaniu usługi Warunek możliwe jest np. przełączanie osób dzwoniących z numerów zagranicznych do pracownika mówiącego po angielsku, a pozostałych klientów do pracowników mówiących po polsku.
  • Wybierz wewnętrzny - umożliwia osobie dzwoniącej połączenie z wybranym numerem wewnętrznym. Klient po automatycznym powitaniu nie musi łączyć się z sekretariatem, wystarczy, że wpisze odpowiedni numer wewnętrzny, by rozpocząć rozmowę z określoną osobą.