Jesteś tutaj

WIRTUALNA CENTRALA PBX

Wirtualna Centrala PBX jest kompletnym rozwiązaniem telekomunikacyjnym dla firm.
Zawiera podstawowe składniki konieczne dla komunikacji w firmie:

Wirtualna centrala telefoniczna obsługująca wszystkie funkcje tradycyjnej PABX.

Niezależnie czy prowadzisz firmę o modelu scentralizowanym czy rozproszonym geograficznie, w każdym przypadku z iFON  możesz realizować funkcje wewnętrznej centrali telefonicznej. Obsługując telefony VoIP, stacjonarne i GSM możesz realizować połączenia tak jakby to były połączenia wewnętrzne. Przekierowanie połączeń, odbiór połączenia dzwoniącego na biurku swojego sąsiada z działu czy też zaawansowana dystrybucja połączeń wewnątrz firmy do kompetentnych pracowników to tylko podstawowe funkcje. Zobacz inne funkcje PBX dostępne w Wirtualnej Centrali PBX.

System zarządzania usługami telekomunikacyjnymi w jednym miejscu.

Każdy element systemu jest w pełni konfigurowalny. Jeśli chcesz zmodyfikować jednocześnie ustawienia wielu telefonów – możesz to zrobić za pomocą kilku kliknięć. Zmiana nagrań i logiki menu interaktywnego IVR to również kilka chwil. I tak jest z każdą funkcją systemu telekomunikacyjnego.

Billing on-line - zarządzanie kosztami telekomunikacyjnymi w firmie

Możesz mieć pełną kontrolę nad wydatkami na telefony w firmie z jednego miejsca. I nie tylko dotyczy to billingu za zrealizowane połączenia. Możesz również sprawdzić w czasie rzeczywistym wszystkie połączenia w obrębie firmy. Możesz także zablokować dowolny kierunek (np numery premium czy kierunki międzynarodowe)

Realizację połączeń w bardzo dobrych cenach

iFON dokłada wszelkich starań by połączenia były najwyższej jakości jak i również rewelacyjnej cenie. Podstawowy cennik zawiera niskie ceny na połączenia krajowe i międzynarodowe nie dostępne w tradycyjnej telefonii. Dodatkowo przy większym wolumenie połączeń w miesiącu istnieje możliwość negocjacji cen.

Numery PSTN dostępne z całego świata

Dostępne są numery PSTN ze wszystkich 49 stref geograficznych w Polsce. Jeśli posiadasz już numer PSTN możesz go przenieść do iFON bezpłatnie. Dla swojego głównego numeru możesz zamówić numer infolinii z zakresu 80x. Możesz budować usługi oparte na modelu opłat ponoszonych przez dzwoniącego np numery 70x i zbudować serwis, z którego będziesz czerpał korzyści finansowe. Numery zagraniczne to nowość w iFON. Potrzebujesz udostępnić swoim klientom numer zagraniczny a odbierać połączenia za pomocą iFON? Żaden problem!