Jesteś tutaj

USŁUGI ROZSZERZONE

Przekierowywanie połączeń | Call Forward

Nikt z nas nie lubi przegapiać ważnych połączeń. Z iFON  już nigdy więcej nie musisz się o to martwić. Funkcja ta pozwala bowiem na przekierowanie połączenia na inny wybrany przez Ciebie numer (także na Twoją komórkę). Dzięki takiej funkcjonalności, nawet jeśli nie ma Cię przy biurku, nadal będziesz dostępny dla każdego, kto próbuje się do Ciebie dodzwonić.

Przejęcie rozmowy | Call Pickup

Przejmowanie rozmów to kolejna interesująca funkcjonalność iFON  zapewniająca mobilność, której potrzebujesz. Dzięki tej opcji możesz przejąć dowolną rozmowę przychodzącą na każdy z numerów wewnętrznych bez opuszczania swojego biurka.

Parkowanie połączeń | Call Parking

Opcja parkowania połączeń umożliwia przydzielanie priorytetów poszczególnym połączeniom a w konsekwencji prowadzi do posiadania pełnej kontroli nad uporządkowaniem połączeń telefonicznych. W skrócie połączenia można zaparkować i odebrać w późniejszym terminie uwzględniając przy tym wcześniejsze ustawienia preferencji dla tej opcji. Funkcja ta okazuje się niezwykle przydatna gdy chcesz zawiesić wiele połączeń, które mają być odebrane przez inne osoby z Twojego biura.

Przekazywanie połączeń | Call Transfer

Ta funkcja pozwoli Ci na przełączanie rozmów pomiędzy numerami wewnętrznymi a także przekazywanie ich na inne numery telefonów. Na przykład jeśli oczekujesz na ważny telefon będąc poza biurem, zaledwie w kilka sekund rozmowa może zostać przełączona na Twoją komórkę albo na dowolny numer telefonu znajdujący się w Twoim zasięgu. Ciesz się zatem swoją swobodą przemieszczania dzięki opcji przekazywania połączeń.

Nagrywanie połączeń | Record Conversations

Niezależnie od powodów do nagrywania rozmów, iFON  daje Ci dwa rodzaje możliwości stworzenia zapisu rozmów. W skrócie, można zarządzać zdarzeniami (wtedy pracodawca musi nacisnąć przycisk aby rozpocząć nagrywanie) lub nagrywać rozmowy bezwarunkowo (określenie warunków nagrywania rozmów podczas konfiguracji).

Poczta głosowa | Voicemail

Poczta głosowa umożliwia zostawienie wiadomości przez osoby dzwoniące. Wszystkie nagrane wiadomości możesz odsłuchać także poza biurem a jeśli chcesz mogą również przychodzić do Ciebie mailem.

Autoryzacja połączeń | Authorization to Reach Extension

Jeśli chcesz odbierać tylko wybrane połączenia, to zapewni Ci to właśnie ta funkcja. Zatem Twój rozmówca będzie musiał wprowadzić hasło w celu połączenia się z Twoim numerem wewnętrznym, Ty natomiast dostaniesz filtr połączeń, dzięki któremu będziesz mógł odpowiedzieć tylko na połączenia, które mają dla Ciebie znaczenie.

Nie przeszkadzać | DND – Do not Disturb

Zawsze kiedy chcesz aby nikt Ci nie przeszkadzał możesz wybrać opcję DND (proszę nie przeszkadzać) i cieszyć się pełną prywatnością. Połączenie nie będzie realizowane na telefon z ustawioną opcją DND.

Dzwonienie kaskadowe | Call Cascading

Jest to opcja, która umożliwia odebranie wszystkich połączeń. Według wcześniej skonfigurowanych ustawień jeśli dane połączenie nie jest odebrane w określonym czasie to zostaje przekazywane na inny numer wewnętrzny. Przekazywanie połączenia odbywa się wielokrotnie aż do momentu jego odbioru.

Opcja dzwoń do wszystkich | Ring All Feature

Opcja ta jest niezwykle skuteczna gdy nie chcesz przegapić szczególnie ważnego połącznia. W tym przypadku, gdy wybrany został numer wewnętrzny opcja Ring All automatycznie wyzwala połączenia na inne konta. W rezultacie pierwsze konto, które odpowie, uzyska połączenie.

Prezentacja dostępności | Track Presence (BLF)

Funkcja prezentacji dostępności pozwala na monitorowanie statusu kont z poziomu innego konta. Telefony mogą być skonfigurowane do wyświetlania statusów kont firmowych przy pomocy wielokolorowej klawiatury LED. W skrócie, przed transferem jakichkolwiek połączeń będziesz już widział, które konta są zajęte.

"Za mną" | FollowMe

Opcja “Za mną” jest przydatna np. w sytuacji gdy w tym samym czasie dzwoni Twoja komórka, telefon domowy, firmowy oraz dodatkowo konto iFON . Z pomocą właśnie tej opcji osoba dzwoniąca zostaje przełączona do linii, która odbierze ją jako pierwsza. Zarządzanie funkcją odbywa się z poziomu telefonu.

Reguły połączeń przychodzących | Incoming Call Rules

Ta funkcja zwiększa ochronę prywatności, automatyzuje zadania i zwiększa wydajność pracy użytkownika. Dzięki regułom połączeń przychodzących można filtrować połączenia przychodzące poprzez CallerID, czas połączenia a także na podstawie innych reguł, które wywołują zestaw predefiniowanych akcji, takich jak zawieszenie rozmowy czy transfer do konkretnych lokalizacji.

Podłączenie centrali VoIP | SIP Trunking

Za pomocą tej funkcjonalności firmy mogą podłączyć swoje centrale PBX do infrastruktury iFON  używając protokołu SIP. Możliwe jest zdefiniowanie limitów dla konta oraz przyznać zakres numerów PSTN dla użytkowników. SIP trunk ułatwia konfigurację usług na swoich centralach PABX.

Faksy | Faxing

Funkcja faksu jest dostępna i wspierana kodekiem T.38. Opcja ta pozwala na wysyłkę i odbiór pozbawionych błędów faksów, nawet przy słabych jakościowo połączeniach. iFON  to w pełni funkcjonalny serwer faksu. Może odbierać i wysyłać faksy za pomocą poczty elektronicznej lub za pomocą interfejsu zarządzanego przez przeglądarkę.

Syntezator mowy | Text2Speech (TTS)

IVR są dużo łatwiejsze do zbudowania z wykorzystaniem opcji Text2Speech. Konwersja tekstu do naturalnej mowy nigdy nie była łatwiejsza, nawet jeśli wiadomość jest w języku obcym. W naszych usługach znajdą Państwo możliwość zamówienia nagrań przez profesjonalnego lektora radiowego.

Centrum konferencyjne | Conference Center

Opcja ta doskonale nadaje się dla firm, które muszą zaplanować i utrzymywać wiele konferencji na dedykowanym numerze konferencyjnym. Jedną z zalet tej funkcjonalności jest fakt, iż zarówno uczestnicy cyklicznych jak i prowadzonych jednorazowo konferencji mogą się uwierzytelnić od razu po połączeniu z serwerem konferencyjnym.

Dedykowany numer poczty głosowej | Dedicated Voicemail Number

Przy pomocy tej funkcji pracownikom firmy przydziela się specjalny numer, pod którym mogą sprawdzić swoje wiadomości głosowe z dowolnego telefonu. Ta funkcja pozwala na scentralizowany dostęp do poczty głosowej z aparatów publicznych.

Intercom / Paging

Opcja ta umożliwia transmisję wiadomości do grupy numerów lub na wybrany numer. Funkcjonalność ta jest wysoce konfigurowalna np. administrator wdrażający iFON  w danej firmie może ustawić zezwolenia dla poszczególnych kont na korzystanie z tych funkcji.

Automatyczne menu firmowe | IVR (Interactive Voice Response)

Funkcja ta wspiera tworzenie zapowiedzi z automatycznym menu głosowym, których można używać w wielu kontekstach z różnymi opcjami i zadaniami. Ze względu na swoją wszechstronność, funkcja ta okazuje się być niezbędnym rozwiązaniem technologii głosowych, które nie tylko ogranicza koszty, ale również zwiększa satysfakcję klienta.

Kolejkowanie połączeń | Call Queues

Kolejkowanie połączeń call center iFON  wyposażony jest w funkcję kolejkowania połączeń, która umożliwia odbiór wielu połączeń wraz z ich dystrybucją do poszczególnych agentów przy użyciu zaawansowanych algorytmów. Funkcja ta jest chętnie wykorzystywana przez działy sprzedaży oraz działy zajmujące się wsparciem klientów, ponieważ maksymalizuje sposób wykorzystania zasobów a także poprawia satysfakcję klientów. Można zdefiniować gwarancję SLA dla poziomu jakości świadczonych usług.

Raporty i statystyki kolejkowania połączeń | Call Queue Reports and Statistics

Funkcja Raportowania i Statystyk kolejkowania połączeń pozwala zoptymalizować aktywność zasobów ludzkich i procesów głosowych. Ta zaawansowana opcja w iFON  udostępnia przedsiębiorstwom wskaźniki ilościowe wraz z raportami (np. połączeń odebranych i nieodebranych, ich dystrybucji, poszczególnych agentów odbierających połączenia).

Dostęp do konferencji z numerów publicznych | Access Conferences from Public Numbers

 iFON  pozwala na tworzenie i uczestnictwo w konferencjach za pomocą publicznego numeru telefonu, więc jeśli z jakichkolwiek powodów nie możesz uczestniczyć w konferencji z biura, to zawsze możesz do niej dołączyć poprzez połączenie ze specjalnym numerem skonfigurowanym pod tą opcje.

Monitorowanie połączeń | Call Screening

Monitoring połączeń jest opcją szczególnie interesującą dla call centers, ale także dla banków i firm ubezpieczeniowych. Dzięki tej opcji powyższe firmy mogą zastosować odpowiednie filtry połączeń docelowych zgodne z lokalnymi regulacjami, tym samym podnosząc satysfakcję klientów.