Jesteś tutaj

Płatności i zarządzanie kontem

FreecoNet pozwala w sposób klarowny i nieograniczony mieć kontrolę nad firmowymi wydatkami telefonicznymi. W umowe z klientami proponuje nastepujące formy zarządzania i regulowania płatności:

  • Panel Użytkownika - umożliwiający pełną konfigurację konta, wyłącznie przez internet,
  • Pre-paid – doładuj swoje konto i korzystaj ze zgromadzonych środków, aż do wyczerpania,
  • Post-paid - możliwość rozliczeń w systemie abonamentowym.

Panel Użytkownika

Intuicyjne narzędzie do zarządzania Twoimi kontem z zwartymi usługami. W prosty i przejrzysty sposób pozwoli Ci:

  • zarządzać listą użytkowników, numerami, ustawiać powitanie, przekierowania, pocztę głosową, etc.
  • dostosować usługi wedle indywidualnego zapotrzebowania,
  • monitorować wszystkie połączenia,
  • stworzyć własną bazę kontaktów, również poprzez import pliku CSV (Excel),
  • kontrolować płatności - zasilić konto, ustawić limit wydatków, etc.

To proste! Korzystanie z Panelu jest bardzo proste! Nie wymaga wiedzy inżynierów IT, a w razie problemów pomoca służą nasi wykwalifikowani konsultanci.

Pre-paid

FreecoNet to platforma telekomunikacyjna, oferująca darmowe oraz bardzo tanie rozmowy telefoniczne wsparte profesjalnalnymi usługami telekomunikacyjnymi. Zasil konto dowolna kwotą i korzystaj z niej, aż do wyczerpania.

U nas masz wybór! Wedle Twojego uznania, udostępniamy najwygodniejsze dla Ciebie formy płatności.

Wszystkie płatności obsługuje serwis bezpiecznych transakcji internetowych:

DotPay

Post-paid

Żadasz prostego i wygodnego sposobu rozliczeń? Jeśli tak, opcja post-paid jest dla Ciebie, a przy okazji zapomnij o problemach z niskim stanem konta!

Oto warunki, które należy spełnić w rozliczeniu post-paid:

  • minimum trzymiesięczny okres w systemie Pre-Paid,
  • minimalne wydatki średniomiesięczne w ostatnich trzech miesiącach w wysokości 200 zł brutto,
  • podpisanie umowy oraz dostarczenie wymaganych dokumentów (NIP + REGON + KRS lub wpis do ewidencji).