Jesteś tutaj
INFOLINIE, IVR, CALL CENTER
Kolejkowanie i nagrywanie połączeń, ogólnodostępny numer infolinii 801, wybór jednej z opcji kontynuacji połączenia, automatyczne zapowiedzi głosowe, integracja z systemami zewnętrznymi – stwórz profesjonalną infolinię w swojej firmie i postaw na sprawny system telefonicznej obsługi klienta!
FreecoNet proponuje Ci rozwiązanie, dzięki któremu stworzysz w swojej firmie funkcjonalną infolinię. Z szerokiej oferty usług, możesz wybrać te, których najbardziej potrzebując, bez konieczności zakupu całego pakietu – płacisz jedynie za to, czego potrzebujesz!
Sprawdź, co oferuje FreecoNet:
- Ogólnodostępny numer infolinii 801 xxx xxx – jeden numer infolinii dla wszystkich oddziałów Twojej firmy. To wygoda zarówno dla Twojej firmy, jak i klientów.
- Kolejkowanie połączeń – dzięki usłudze Call Center, nawet w sytuacji, gdy wszyscy konsultanci są zajęci, klient nie słyszy sygnału zajętości. Poinformowany będzie natomiast o pozycji w kolejce osób oczekujących.
- Nagrywanie połączeń - dzięki usłudze Rejestrator Rozmów możesz archiwizować połaczenia zarówno przychodzące, jak i wychodzące. Nagrane materiały są cennym źródłem informacji podczas szkoleń pracowników oraz wyjaśniania spornych kwestii.
- Wybór jednej z opcji kontynuacji połączenia – dzięki usłudze Menu, klient dzwoniący na numer infolinii usłyszy komunikat z określonymi opcjami do wyboru, np. 1 – dział sprzedaży, 2 – dział obsługi klienta, itp. Wyboru dokonuje wpisując odpowiedni symbol na klawiaturze telefonu.
- Automatyczna zapowiedź – dzięki usłudze Odtwórz Komunikat, nagrana wiadomość głosowa zostanie odegrana osobie dzwoniącej, zanim połączy się ona z odpowienią osobą.
- Integracja systemu – możesz zintegrować Call Center ze swoim systemem CRM, dzięki czemu jeszcze bardziej usprawnisz telefoniczną obsługę klienta. Automatyczna identyfikacja dzwoniącego klienta, inicjowanie połączenia z poziomu komputera, dostęp do zawsze aktualnych danych klientów – to tylko niektóre korzyści, jakie daje integracja – dowiedz się więcej.