Jesteś tutaj

CTI – INTEGRACJA

Zależy Ci na komforcie pracy osób w Twojej firmie? Stawiasz na wysoką jakość obsługi klienta? Chcesz mieć kontrolę nad wychodzącymi i przychodzącymi połaczeniami telefonicznymi w ramach Twojego Call Center? Sprawdź naszą ofertę integracji CTI!

CTI (Computer Telephony Integration) to możliwość integracji systemów komputerowych z telefonią. Korzystając z tych rozwiązań, masz dostęp do informacji identyfikujących połączenie oraz klientów dzwoniących do Twojej firmy – dzięki temu m.in.:

  • wiesz, że połączenie zostało nawiązane,
  • z jakim konsultantem połączona została dana osoba,
  • znasz dane dzwoniącego i dokładny termin połączenia.

Zintegruj

Zależy Ci na automatycznej obsłudze klienta? Ważny jest dla Ciebie profesjonalny wizerunek firmy? A do tego cenisz sobie wygodę, komfort pracy i oszczędności? Jeśli tak – sprawdź ofertę FreecoNet! Uruchom usługę ZINTEGRUJ i połącz VoIP’a ze swoim systemem komputerowym!

ZINTEGRUJ to jedna z usług dodanych FreecoNet. To narzędzie, które m.in.:

  • automatycznie „porozmawia” z Twoimi klientami, dzięki syntezie mowy,
  • udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące informacji znajdujących się w systemie,
  • zaoszczędzi czas Tobie, Twoim pracownikom i klientom – osoby dzwoniące dowiedzą się wszystkiego wpisując odpowiednie cyfry na klawiaturze telefonu, nie angażując w to Ciebie, ani pracowników Twojej firmy.

ZINTEGRUJ to usługa FreecoNet dająca Ci wiele możliwości. Aby ją uruchomić, konieczne jest napisanie skryptu generującego kod XML, za pomocą którego odbywa się komunikacja z naszą platformą. Możesz zrobić to sam, skorzystać ze wsparcia swojego programisty lub z oferty firmy zewnętrznej - FreecoNet poleca ofertę Holonglobe*.
 

* Informujemy, że FreecoNet nie pośredniczy w kontakcie z firmą Holonglobe.